نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

زیدان سرمربی جدید منچستریونایتد؟| رونالدو مامور حضور زیرو

  • کد خبر: ۸۸۰۳۳
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
زیدان سرمربی جدید منچستریونایتد؟| رونالدو مامور حضور زیرو
خبری عجیب در فوتبال اروپا و باشگاه منچستریونایتد شنیده می‌شود با این مضمون که رونالدو ماموریت راضی کردن زیدان برای هدایت این باشگاه را برعهده گرفته‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ منچستریونایتد در تلاش است تا زین‌الدین زیدان را برای جایگزینی اوله گونار سولسشر در اولدترافورد متقاعد کند. فشار روی اوله گونار سولسشر در هفته‌های اخیر افزایش یافته و یونایتد پس از شکست ۵ بر ۰ در خانه مقابل لیورپول و با ۲ گل برابر منچسترسیتی، در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته و هواداران خود را ناامید کرده است. در‌واقع به نظر می‌رسد اگر تا امروز سولسشر شغل خود را از دست نداده، فقط به‌دلیل نبود جایگزین مناسب است و اگر یونایتد با زین‌الدین زیدان به توافق دست یابد، لحظه‌ای برای برکناری سرمربی فعلی خود درنگ نخواهد کرد.

همه در تلاش برای جذب زیدان

نشریه ساندی‌تایمز دیروز در گزارشی مدعی شد مدیران یونایتد در تلاش هستند تا زیدان را متقاعد کنند که جانشین این سرمربی نروژی شود. زیدان چهل‌ونه‌ساله پس از آنکه در پایان فصل گذشته از هدایت رئال‌مادرید کناره گیری کرد، بیکار ا‌ست و جدی‌ترین گزینه هدایت یونایتد محسوب می‌شود.

این سرمربی فرانسوی در دوران حدودا پنج‌ساله حضور در رئال‌مادرید عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا را کسب کرده است. مدیران یونایتد امیدوارند که رابطه خوب زیدان با کریستیانو رونالدو و رافائل واران باعث ترغیب این سرمربی فرانسوی به حضور در اولدترافورد شود.

در‌واقع باشگاه از این ۲ بازیکن خواسته است با سرمربی سابق خود تماس بگیرند و با زیدان برای راضی‌کردن او در مسیر حضور در اولدترافورد صحبت کنند. بی‌تردید رونالدو بهترین روز‌های دوران ورزشی خود را زیر‌نظر زیزو در رئال‌مادرید سپری کرد و با او ۳ فصل متوالی موفق به فتح لیگ قهرمانان شد. اخبار از تمایل زیدان به حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه بعد از جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر حکایت دارد و به نظر، مأموریت رونالدو برای راضی‌کردن این سرمربی پرافتخار برای حضور در اولدترافورد آسان نخواهد بود.

تنهاگزینه موجود برای شیاطین سرخ نیز «زین‌الدین زیدان» است که از روز اول به رسانه‌ها اعلام کرد هم‌اکنون علاقه‌ای به مربیگری در یونایتد ندارد. ESPN و دیگر‌رسانه‌ها منتشر کردند که زیدان به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهد راهی تئاتر رؤیا‌ها شود؛ زیرا در اندیشه این است که یا سرمربی پاری‌سن‌ژرمن شود یا پس از جام‌جهانی به نیمکت تیم ملی فرانسه برسد.
با‌این‌وضعیت به نظر می‌رسد کار ستاره پرتغالی برای راضی‌کردن زیزوی افسانه‌ای چندان هم راحت نخواهد بود و شاید این بازیکن مجبور شود از دیگر‌ستاره‌های منچستر‌مانند، پوگبا و واران، نیز برای این مأموریت استفاده کند.

آلن راجرز، آسان‌ترین گزینه شیاطین

رسانه‌های انگلیسی دیروز همچنین مدعی شدند بعد از زیدان، راجرز، اصلی‌ترین گزینه سران منچستریونایتد برای جانشینی سو‌لسشر به شمار می‌رود. به گزارش مترو، راجرز این قدرت را دارد که در اواسط فصل، لسترسیتی را برای رسیدن به یونایتد رها کند؛ ولی دیگر‌گزینه‌ها این اقدام را انجام نخواهند داد. با‌این‌اوصاف به نظر می‌رسد گزینه‌هایی، چون پوچتینو و اریک تن هاگ که پیش‌تر شانس خوبی برای رسیدن به نیمکت شیاطین سرخ داشتند، حالا از فهرست مد‌نظر مالکان آمریکایی این باشگاه فاصله گرفته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->